
Menu
Organisatie
- Het Bestuur van Stichting Kulturhus De Spil
- Ad van Wijlen – Voorzitter
- Anuska Zandbelt – Secretaris
- Arjan Draaijer – Penningmeester
- Arjon Obdeijn – Penningmeester
- Floor Zandbelt
- Jeroen van Oorspronk
- Rick Meijerink
Het bestuur vergadert acht keer per jaar (ongeveer eens in de zes weken). Wil je weten wanneer de vergaderingen plaatsvinden of wat de agenda is? Stuur dan een e-mail naar info@kulturhusdespil.nl. Via dit adres kun je ook zelf agendapunten indienen of de bestuursleden persoonlijk benaderen.
Beheer van het Gebouw
Sinds het voorjaar van 2022 is Liduin van den Bijllaardt als vrijwilliger de beheerder van Kulturhus De Spil. Voor vragen of opmerkingen over het beheer van het gebouw en het buitenterrein kun je contact opnemen met Liduin (telefoon: 06 44 09 63 30, e-mail: reserveringen@kulturhusdespil.nl.
Deelnemersraad
De deelnemersraad bestaat uit afgevaardigden van de verschillende gebruikersgroepen van Kulturhus De Spil. Voor elke groep zijn twee afgevaardigden aangesteld die hun achterban informeren en advies inwinnen:
Sportzaalgebruikers:
- Jeroen Beltman (Handbal)
- ·Bert Slinkman (Badminton)
Buitenterreingebruikers:
- Elles Klein Koerkamp (Tennis)
- Paul Zandbelt (Voetbal)
Gebruikers in welzijn en zorg en overige groepen:
- Maria Aarnink
- Duco Schilstra
De deelnemersraad heeft volgens de statuten en het huishoudelijk reglement van Kulturhus De Spil diverse verantwoordelijkheden, zoals:
- Het benoemen van bestuursleden
- Het goedkeuren van begrotingen en jaarverslagen
- Het fungeren als klankbord en geven van advies aan het bestuur
De deelnemersraad komt twee keer per jaar bijeen, samen met het bestuur. Heb je vragen? Neem gerust contact op met een van de afgevaardigden.
Commissies
Verhuur: Verantwoordelijk voor het verhuren van ruimten (vergaderzalen, sportzaal en de kleedkamers), publicatie op het informatiescherm en de schoonmaak.
Beheer en Onderhoud: Zorgt voor het onderhoud en beheer van het gebouw (binnen en buiten), de installaties en het buitenterrein.
Huskamer: Verantwoordelijk voor de exploitatie van de Huskamer, waaronder bemensing, in- en verkoop, inrichting en gastheerschap.
Financieel: Een onafhankelijke commissie die het bestuur op financieel en fiscaal gebied ondersteunt. Zij adviseert en rapporteert over de liquiditeit en het exploitatieresultaat, zodat het bestuur tijdig kan bijsturen.
Buitenterrein: Bestaat uit alle partijen die gebruikmaken van het buitenterrein. Deze commissie zorgt voor:
- Informatie-uitwisseling over onderhoud en grote investeringsplannen
- Gezamenlijke vertegenwoordiging naar de gemeente of bij subsidieaanvragen
- Gezamenlijke marketing en verbetering van het sportpark
- Besluiten over gemeenschappelijke zaken, zoals parkeren
Heb je vragen of opmerkingen over het bestuur of een van de commissies? Neem dan gerust contact op met een van de betrokkenen.
